.....

Pratade med mamma nyss..hon ville höra hur det var med mig o när jag åkte...

sen kom vi in på katterna hur dem mådde o så..missan är som vanligt fet o glad..men det är min lilla sötnos som jag är orolig för..han har fortfarande inte repat sig sen han va i slagsmål för 1 el 2 månader sen...och han är inte sitt gamla vanliga jag..

tror det är nära nu...men vill ju inte att det ska ta slut..! tårarna kan inte sluta rinna för jag tänker bara på om och när han inte kommer finnas i mitt liv längre..vet att jag inte ska tänka så, jag ska ju tänka på den tiden jag har med honom, men det känns bara så hopplöst...

oh min älskade John Silver, du får inte dö från mig...vet inte va jag ska ta mig till då....

har iaf fått jullov på riktigt nu, väldigt skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0