då är det verkligen illa :P

jaha, va inne på mellandags rean idag m familjen o hanna :) det resulterade i en ny garderob, väldigt fin ^^
sen var det dags att åka ut till Micro o köpa de där bromsklossorna till mamma o pappas bil..väl där inne kommer jag på att jag behöver byta lampor i helljuset på min bil och så nämner jag det för butikschefen som för tillfället hjälpte oss och utan att fråga mig vad jag hade för bil sa han "ja din bil va väl en nissan?"

Kanske dags att fundera över hur man mycket man handlar på Micro??? (A) liksom när till och med butikschefen känner igen mig då är det ju ett tecken på att jag handlat ganska mycket där...va likadant förra gången jag va där då en av tjejerna helt plötsligt utbrister "Men det är ju DU, tyckte väl att jag kände igen dig"  har nog bara en kvar som jag inte har blitt expedierad av och dessutom kan jag namnet på alla som jobbar där...jag menar då har det väl gått lite väl långt hahahah :P

var hos min kusin o firade han...17 år, bara ett år kvar sen får man la se honom ute på krogen eller inte...men det var trevligt :) ätit goda kakor o haft kul me kusinerna, kan det bli bättre? eller ja jo det kan det ju :) (A) ;) men det behöver vi ju inte tala högt om hahahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0