jaha...

Ja nu har ju äntligen jag också skaffat en blogg...kanske bara va på tiden?
inte mkt nytt att berätta för dem som redan ingår i mitt liv o vet vad som händer :P

bartömningen ikväll, kommer bli kul som attan, fast en aning lungt...en annan har ju seminarie imorn :/ stööön,,,

för tillfället är det skolan som gäller, den stora frågan är ju då kankse om jag får särskilt mycket gjort?? nja inte direkt va ;) har ju nyss skapat en blogg, så det talar ju för att jag inte får så mkt gjort här...

blir mest msn, där man får en del förslag eller va säger du anki? Scenen ikväll du o jag :P och nej Peter, det blir inga privatshower haha...

hjälpte carro att flytta lite imorse, blev glad när jag såg att bilen va täckt m ett millimeter lager av snö :D lite julkänsla iaf :P

nä återgå till pluggandet kanske? rapport fås imorn om bartömningen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0