nu är tenta plugget över :)

ja äntligen är den skiten över, man slipper lägga ner all sin själ i pluggandet. Nu är det bara det där seminariet på torsdag och sen är vi lediga :) såååå skönt sen på torsdag kväll är det bara jag o Anki kvar här på LB..myspys framför tvn :P

idag tog vi tjejer en lunch tillsammans, mysigt :) sen gick vi på stan.. Har ni tänkt på att man alltid hittar en massa saker som man själv vill ha när man egentligen är ute efter julklappar till andra?! varför är det inte så i vanliga fall?? fast å andra sidan, nu slipper jag tänka på julklappar nu är alla klara...nu gör det inget att jag köper saker till mig själv :P när man är klar med alla julklappar är det faktiskt tillåtet att köpa till sig själv igen ;)

ojdå, hjärtat börjar visst fladdra iväg lite när jag tänker på en viss person :P ajdå...bra eller dåligt?? vet faktiskt inte, men något jag vet är att det faktiskt väldigt mysigt att ha någon som man tycker är sådär skiiiit snygg :)

myskväll ikväll m tjejerna :) varma mackor o varm choklad m grädde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0