ojoj...

ja bartömningen igår då...blev nog liiiiite för mkt för fröken bengtsson då va...
kommer dessvärre inte ihåg så mkt från gårdagen eller har ju alla bilder som togs...dem e ganska roliga att se på :P en del va faktiskt väldigt lustiga hahaha =)

seminarie idag då, gick väl riktigt bra trots att jag va så sjuuukt trött men men....jag o mitt Elmia :P
jonas är faktiskt riktigt gubbsnygg :P något som vi visserligen kom fram till för ett tag sen men ändå...

jaha...sov en liten stund idag väldigt skönt fast jag ryckte till ganska många gånger, drömde väldigt konstigt, vad kommer jag inte ihåg :S

suttit lite nere i allrummet...o inhandlat min takida biljett =) ska bli väldans kul imorn ^^
jag o linda begav oss bort till maxi, sen fick vi patrick o daniel att hämta oss i min lilla pärla^^ gud va fin den är =)

plugga o äta lite nu och sen är det film i allrummet senare ikväll :) najs najs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0