pepperkaks bak på hammaren =)

ja idag kom pepperkaks baket igång =) väldigt trevligt, de flesta tjejerna i klassen samlades:)
många roliga bilder :) lite knäppa kommentarer också :P men det är bara som vanligt :P

anki o emma gjorde en jättefin gubbe :) :P hahaha

sen dog det ut när Bonde söker fru började...man va ju bara tvungen att se hur det gått för våra bönder :D blev ju som sagt inget mellan Karl Petter och Jessica..Men vafaan....Karl Petter, jag finns juu här...!!!! hallå ??

imorn får vi jullov :D:D asgött =)

nu festar väl plönninge eleverna som faaan, som vi alltid gjorde efter julspexet =) och så missar jag julspexet i år :(

Plönninge tiden, ojojojoj....den har satt sina spår helt klart :D 2004- 2007 Those where the best days of my life
men nu har jag ju faktiskt Ljungby tiden att se fram emot :D och fortsätter den i samma anda så är det nog faktiskt så att den kommer slå plönninge tiden....fast det är på gränsen... :P jag menar plönninge tiden är ju trots allt plönninge tiden :P

natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0