Takida =)

japp, nu har man sett Takida =) eller ja sett o sett det beror väl kanske på hur man ser det...jag o martin spenderade ganska mkt tid under takidas spelning åt att leta rätt på caroline hans flickvän o min klasskamrat...men jag fick iaf höra min älsklings låt Reason to cry sen fortsatte vi att leta efter henne....

något som jag stör mig väldigt mycket på är att alla tog så lätt på att hon var borta, dem sa "ja men hon kommer snart, hon ringer snart upp" men hon gjorde ju aldrig det...vilket resulterade i att jag o martin blev mer o mer oroliga...  sen som tur var så hittade vi henne under en jacka när hon sov i en av sofforna uppe på skolan...så inget allvarligt hade hänt henne...

innan vi tappade bort caroline hade vi skiiiitkul =) vi förfestade lite i deras nya lägenhet, är sååååå avis på dem...den är så stor o fin =) fick träffa carros kompisar magnus o arvid...roliga killar det där :) det var ganska många från klassen som va o såg takida...

en viss kille kan ju ta sig i röven....om han inte pallar tala om att han har flickvän är han inget att ha....han är o kommer nog alltid att förbli vän....nu har jag lagt ner honom totalt, finns ingen anledning att ödsla tid på honom som Hanna i Bonde söker fru sa :P om man nu ska citera henne hahaha....
lika bra att ta sikte framåt...finns ju trots allt en söt 86a i settar klassen hehehe (A)

ha d gött...nu ska jag sova..go natt gullungar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0