Återigen tentaplugg. . .

jaha, här sitter man i sin lägenhet och tentapluggar för fullt igen..medan andra befinner sig uppe på Göteborg Horseshow...avensjuk?! nänä, inte jag inte....absolut inte...´hmm jooo som faaaaaaaaaaaaaaaaaaan...

när jag ringde hanna va Meredith Michaels-Beerbaum inne på banan...åååh va jag hade velat se henne, hon är ju gryyyyym :D

men nästa år...då jääävlar...då ska jag också va me där uppe :D fast de får bli Falsterbo Horseshow i sommar istället :) mycket kul de ska bli i sommar :)

 både falsterbo och vallåkra...väldigt najs ^^ nästa år tänker jag banne mig inte missa Elmia :P

nepp..åter till pluggandet...

Kommentarer
Postat av: Hanna

nä ja ska fanimej inte heller missa elmia nästa år!!!

2008-04-23 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0