Börjar bli lite vår iaf :)

Suuck, vaknade tio i 7 idag igen :/ igår gjorde de ju inget eftersom jag snackade i typ 2 timmar me chris :P men idag hade jag ingen att snacka med..
så då kom sandra på den smarta iden att va lite effektiv..så jag satte mig ner med uppgiften som vi fått i arbetspsykologi, men kom lite senare på att jag antagligen behövde böckerna..så fixade mig i ordning och gick bort till skolan..på vägen dit luktade de nyklippt gräs det är om något ett säkert vårtecken :D

älskar doften av nyklippt gräs :) och nyss hörde jag någon fiskmås som skränade utanför fönstret o eftersom daniel igår tyckte de va ett vårtecken, så får de också va med här :P

igår käkade vi tacos här på LB, väldigt trevligt och gott framför allt :) detta ska göras om igen någon kväll..

dags att återgå till uppgiften igen..see ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0