Helgen som gått :)

Helgen har vart ganska intensiv men ooooh så rolig :) jag o linda åkte upp till Eksjö i fredas eftermidda...kom hem till Ankis sjuuuukt fina hem :) vi gjorde oss i ordning o därefter tog vi racerbilen Filifjonkan till Jossan o Tobbson i Österbymo...där vi förfestade innan vi drog till wärdshuset eller vad det var o dansade till Black Jack :P :)

väldigt trevligt, en del nya människor fast mest gamla :) träffade Cricke o dem igen...myyys =) delade säng me anki, robert o cricke :P jag o anki fick dock inte mkt till sovplats haha...och att en liten person som cricke kan ta så stor plats kan varken jag eller anki förstå haha, men de gjorde han :P

sen flummade vi runt lite på lördan fram tills vi va nyktra nog att köra hem till Ankis hem igen, vi pratade lite me carolina..gjorde oss återigen i ordning för att åka till martine o tobbe inne i eksjö..åt god mat o tittade på film..prövade även att äta sniglar som faktiskt va riktigt gott..Slemmigt men mättande haha...morsan ringde o pratade lite
Jag: jag har käkat sniglar idag :)
Mamma: va, har du ätit nudlar?!
 hmm :S

på söndan gjorde vi inte så mkt..köpte glass o sen åkte vi hem..trevlig helg :)
för tillfället är de internet o webbtjänster som tar upp tiden -.- inlämning på onsdag suuuck.. fast ser fram emot helgen :) då kommer cricke ner o hälsar på ^^ naaajs :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHA din mamma säger ju helt klockrena saker emellanåt!!

2008-04-15 @ 22:53:36
URL: http://hannahou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0