Internet och Webbtjänster

Att jag heter Sandra vet ju de allra flesta redan :) fyller 20 om drygt en månad. Kommer ursprungligen från Halmstad, eller ah egentligen Plönninge, fast de är ju ingen som vet vart Plönninge ligger så det är lika bra att säga Halmstad från början haha. Mitt val av gymnasielinje skiljer sig rätt grovt från alla de andra i klassen som har gått samhäll och ekonomi, själv gick jag Ridsport PlönningeGymnasiet och det ångrar jag inte en sekund att jag gjorde. Det var de 3 bästa åren i mitt liv, I höstas flyttade jag till lilla Ljungby för att direkt efter studenten börja läsa Informationslogistik på högskolan här. Mina förväntningar på denna utbildningen är att det i framtiden ska göra att jag får ett bra betalt jobb med en bra grund att stå på.

Det är en intressant linje eller program ja välj själva. En bra kombination med IT, teknik, informatik och så många andra ämnen som är nyttiga.
Läser för tillfället en kurs som heter Internet och Webbtjänster där vi ska skapa en blogg, tipsa om 2 intressanta artiklar som handlar om internet, samt berätta lite om dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0