Mycket röj i helgen :)

jajjemen :) så var det ju dags för årets sittning igen..trevligt som attan var det förutom lite mindre bra saker...
i övrigt var kvällen helt underbar :) blev kanske några glas vin för mycket o kanske någon grogg för mkt :P men kul hade jag, minns kanske inte alla händelserna från kvällen, men de är ju smällarna man får ta när man har kul :)
pudelrockarna va bra, faktiskt bättre än va jag trodde, dessvärre tappade jag ju bort alla så fick stå o rocka själv me de fixade sig sen...jag o fredrik spelade poker o köpte grogg för vinstpengarna :P

vaknar upp på söndan och är nära på att utbrista "va faaan gör du här?!" men lyckas hålla den lite osmidiga kommentaren inne..va trevligt me lite nattsällskap, fördelen är ju dock om man kommer ihåg det när man vaknar hahah :P vilket jag gjorde 2 sekunder efter att jag vaknat...

söndan va bara en allmänt seg dag..halv 9 hämtade jag martina i alvesta :D:D sen igår var det ju då dags för den stora dagen för oss två...vi åkte in till växjö o blev märkta för livet hon för första gången jag för andra gången i mitt liv..
som vanligt var det oscar den snygga som tatuerade ^^ himla fin utsikt man hade medan man låg där på rygg..sen 10 min vart han klar och jag betraktade stolt mina nya fina tassar på höften, sen var det dags för martina att gadda sig även hon klarade det galant :) när vi skulle betala blev de en trevlig överraskning :)

Oscar: Har ni fått något pris för dessa innan eller?
Jag: Ja, ungefär 1500.
Oscar: Jamen eftersom dem är så små och söta får ni dem för 1000 :P

gööött =) 500 kr till att leva på denna månaden, inte heeeelt fel..sen ska vi se om de inte går att fixa så jag kan använda mig utav lönen som jag fick men som inte var min..eftersom jag ändå ska jobba där i sommar så kan dem bara dra av det från min juni lön, tycker jag låter som en väldigt bra ide ^^ fattig student som man är hahahah...

nä, kanske dags att åter börja med XML uppgiften som ska va inne imorn...har 3 deluppgifter kvar i den, och dem är inte dem enklaste :/ wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Martina

Mm, ett minne för livet var det allt ;) Det får vi göra om snart :P
Tyvärr reste jag hem till en inte så rolig tillvaro. Rasse fick kolik idag :'( men det verkar som att han ska klara sig..

2008-04-29 @ 22:54:27
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0