Psykologi och BodyCombat

jaha, hade första föreläsningen m Arbetspsykologi idag eller ah beror på vem man frågar men jaja...väldigt intressant, denna kursen kommer jag nog att vara riktigt delaktig i..känns som att de är min typ av kurs =) och föreläsaren va hur bra som helst :D

han satt me oss på lunchen och nu vet man att ordet Hora kommer från latinets Hour...för man köpte tjänsten för en timme, därav ordet whore på engelska haha...alltid lär man sig något nytt :P

Kom nyss hem från ett påhitt av Linda...fast ett vääldigt bra sådant och svettigt framför allt :P var o tränade BodyCombat, väldigt skönt faktiskt..hade visst en ganska bra grundkondition, så blev inte så trött..men rejält svettig :P men de e skönt att bli svettig när man gör något ansträngade som att träna...iaf, jag fick blodad tand och ska dit på måndag för att prata om årskort och sånt :) så nu jävlar ska de bli träna =P

det som återstår av dagen så ska jag hinna packa inför imorn (fast de kan visserligen vänta tills imorn ifall jag inte hinner med det), plugga lite psykologi (råkade visst glömma att läsa de som vi skulle läst till idag), duscha, städa och hitta på något me linda =) fast de hinner jag nog med :)

ha de najs ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0