Thailand del 1

jaha, så kom man äntligen hem till sverige igår efter att flyget va 2 timmar för sent suck..detta me att planet är försenat börjar ju nästan bli lite tradition, förra gången va de försenat så mkt att vi fick en extra dag..

iaf, hem kom vi..anlände till min kära lght vid 12 på natten..frågan är nu  bara vart man ska börja i denna storyn!? Den med de snygga australienarna? eller den med Magnus fina kommentar till servitrisen på Sofias? nää kanske bäst att börja från början hahah :P

jaha, de två första dagarna va mulna vilket va riktigt bra..skönt, så man inte brände sig de första man gjorde..fast de lyckades jag ju med ändå...näsan har en ful ovana att alltid ta lite för mycket stryk...Rudolf me röda mulen va de ja :P lyckades också med den fina bravaden att skära upp hälen på några vassa havstulpaner på en sten på väg in till stranden efter lite snorkling...haltade omkring några dagar där ja...
den första veckan gjorde vi inte så mycket..vi låg mest vid poolen o stranden..vi åkte ut till Freedom Beach o snorklade lite..härlig strand iaf, inte så många fina fiskar :/

sen bestämde vi att vi skulle ut på en utflykt som innebar havspaddling som tur va hade man en guide så vi slapp paddla (vilket jag för övrigt hatar haha) där jag träffade Chris och Darren. 2 myyycket snygga australienare från melbourne :) vi satt o snackade en hel del och de bestämdes att vi skulle se på thaiboxning på kvällen..detta blev tyvärr inte av då jag inte fick åka ensam till patong i en tuk tuk för mamma (väl försåeligt) men jag vart piss förbannad resten av den kvällen..hade iaf fått reda på vilket hotell de bodde på o vilket rum så vi hade fortsatt kontakt fick även hans hotmail...så nu mejlar vi flitigt ^^ en tripp ner till australien o göra 6e terminen, de övervägs ganska flitigt för tillfället haha undra varför ?! (A)

den första dråpliga kommentaren gjordes faktiskt inte av mig =) :P den stod magnus för (den andra pappan)...vi satt på vårt stammis ställe Sofias o skulle precis betala notan när han säger "Malena, you must tell the cock, very good food"...de blev ju gapflabb me en gång o som tur va förstod inte malena va han menade haha :P nästa dråpliga kommentar gjordes även denna av magnus...han o pappa hade blitt lite väl på lyset haha..iaf, magnus hade fått tag på brorsans laserpekare som han inhandlat tidigare under kvällen och påbörjade en laseoperation på mamma haha..."I must do some laserkirurgri...yaaay, the patient survived"

nää..mer om resan imorn ;)

suuck.när vi åkte hem kom den där I wish I was a punkrocker på radion...jag vart lite lipig där ett tag :/

Åh jag önskar jag va en etta nu, så jag fick stanna här...Här har jag mina kompisar, här jag blivit kär..Men nu är de slut, nu studentmössan jag bär..Åh jag önskar jag va en etta nu, så jag fick stanna här.. :'(


Kommentarer
Postat av: Linda

Det måste ha varit härliga två veckor! Måste få höra mer om denna tripp=)Men det är skönt att ha dig tillbaka igen=)

2008-04-03 @ 18:23:03
URL: http://honfronnorr.blogg.se
Postat av: Sandra

ja det är faktiskt jäääävligt skönt att vara tillbaka...jar saknar er som jag vet inte vad...

2008-04-04 @ 01:32:09
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0