Usch :/

tror jag börjar bli förkyld...IGEN!! suuuck inte alls kul :/ känns som jag kokar i ansiktet, hur varm som helst...
kanske är pollenallergiker? :S nää, eller är de nu som alla pollenallergiker har sånna problem?! usch oh fy...

jag som ville följa me linda o träna BodyCombat idag :/ nää får ta de lite lugnt kanske, är ju inte så smart att träna när man är förkyld...ska iaf dit o fixa me årskort :) hann aldrig med det igår...

sitter med den där internet uppgiften, är snart klar med den..ska bara hitta 2 internet artiklar också sen är jag klar med den..sen är de bara att börja plugga på Projektlednings tentan på fredag..sen i helgen blir de till att sätta sig me den nya psykologi uppgiften som vi fick idag, fast den va rätt enkel så den borde inte ta så lång tid att få ner..efter att den är klar är de bara att börja plugga på Informations Design tentan i nästa vecka...fullt öööööös, ja visst..!! Här sparas de inte på krutet minsann.... fast skönt, efter dessa två tentorna har vi inga fler, förutom ngn hemtenta i internet kursen...såååå skönt :)

Vi får se va som händer :) funderar på att åka hem helgen efter denna som kommer...hälsa på familjen lite..eller om man ska ta de till valborg, ja vi får la se...

vad jag dock är himla nyfiken på är vad det är för ide dem har kokat ihop där hemma me Post-it lappar och mitt rum i samband me min 20 årsdag..?! himla nyfiken nu...spricker snart...får la ge mig till tåls..inte ens Albin som har så svårt för att hålla tyst om hemligheter verkar omöjlig att kunna muta i detta :/ *hmm*

Kommentarer
Postat av: Martina

Usch ja! Förkylning är inge skoj . Själv har man vart konstant förkyld sen Augusti typ :P dessa småbarn...... ;) Är du i Halmstad i helgen? Jag och kristina kommer upp :)

2008-04-15 @ 17:43:26
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0