De nya ettorna

jag, anki, my o fredrik åkte ut till bolmen o kollade in de nya cilettorna..dem verkar riktigt schyssta så de här blir nog bra :) alla är tydligen i vår ålder= perfekt ^^

sen vart de ut till klubbstugan o kolla in de nya settarettorna...dem verkar också va ett härligt gäng, så de här ska nog bli riktigt bra =) när vi kom dit va de precis som att kliva 2 år tillbaka o kliva in i en äkta plönninge fest..passade mig som handen i handsken ^^

sen när de va slut hjälpte jag till o städa lite..sen knallade jag o mattias hemmåt i natten..satt i min lägenhet o snackade skit o drack kaffe :P fram till 2 på natten..trevligt o prata av sig lite :) pratade om allt möjligt hästar, fordonsprogrammet o gud vet allt haha, men trevligt var det =)

idag är de bara att städa lägenheten..sen är de tydligen fest ikväll på LB :P haha..naaajs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0