Faktiskt ganska skönt :)

jaa, igår fick jag och johan till ett riktigt avslut på vår grej, ööh förhållande? äh skit samma, nu är de över på riktigt iaf och det känns väldigt bra. Va kul o träffa han igen dock så träffade jag ju han i söndas hehe :P men ändå...
tydligen så är hans tjej vääääldigt svartis på mig haha, kan hon gott ha..
men som sagt de känns väldigt bra att vi fått till ett riktigt bra avslut, så nu kan jag äntligen gå vidare..för mellan mig och johan kommer det inte bli något, tyvärr..men de är bara att inse och gå vidare = precis vad jag tänker göra..vi kommer fortfarande vara kompisar..o han kommer va min snygga killkompis hahaha :P aldrig fel me sånna :P

jaha, nu är de inte långt kvar tills jag flyttar tillbaka till ljungby igen..söndag, då smäller de haha :) ska faktiskt bli ganska skönt de med, börjar bli riktigt less på mitt arbete nu..så mycket som de har krånglat så ska jag definitivt inte jobba där nästa sommar, även fast de är goa pengar 14000 efter skatt är inte helt fel haha :P fattig student som man är :/ .men de kommer bli ngn helg emellanåt om de behövs menmen :) sen ev jobba julhelgen me johanna om de blir så...najs iaf, inte va helt själv :)

fest på lördag =) dock en nykter sådan för min del...dels för att jag lämnade all sprit hemma i ljungby och för att jag ska pierca tungan samma dag hehe ;D fasen va jag har väntat på de här hehe...lite smått nervöst de kommer va eller haha...fast hanna ska ju va mitt moraliska stöd :P kan inte direkt komma på va jag ska skriva mer...en sammanfattning över sommaren 2008 kommer i helgen..och den kommer bli naaaajs :) den har faktiskt vart riktigt bra om man bortser från vissa saker, men överhuvudtaget har den vart som de 2 senaste somrarna med andra ord alldeles perfekt...den har spenderats me kompisar o familj precis som en sommar ska =)
nu återstår de att se om sommaren 2009 kommer spenderas i ljungby eller halmstad...troligtvis blir de nog halmstad igen...men som sagt, man ska ju aldrig säga aldrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0