Hajen 2

ja, de hände väl inte så mkt igår egentligen..jag, elina o anna stack ut till tylösand o träffade kristian och viktor på after beachen..eller aaah, vi missade after beachen, men men that's life haha..
iaf, sen satt vi i sanddynorna och snackade :) därefter gick vi till punch o satt där en liten stund...sen va anna tvungen att åka ut till stallet..

sen på kvällen kom anna, elina o malin över :D vi käkade pizza o tittade på Hajen 2 :P jag kan ju säga att jag har mött min överman i att skrämma upp andra när man tittar på film..att jag inte fick en hjärtattack varenda gång elina skrek är ju ett under haha...börjar nästan förstå hur de känns att se på skräck me mig hahaha...ojdå :P

tror faktiskt också att jag har aningens nedsatt hörsel på höger öra numera...

sen satt vi o snackade lite..vi kollade på ett vänner avsnitt för att lugna ner oss lite haha :) sen åkte dem hem..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Morning morning :D Sovit gott?

2008-08-03 @ 11:27:23
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0