Ljungby o Vallåkra

Dem behövde visst mitt sällskap där borta i ljungby :P oh va gör man inte för de underbara?! :D:D sagt o gjort jag susade iväg till ljungby me räcerbilen hehe ;D

sååå najs att träffa anki igen :D:D skönt o prata av sig me någon som känner precis som en själv i den situationen :) känns skönt o veta att mitt huvve inte är ensamt om att redan ha såna tankar haha :D hur galen kväll som helst =) spelade alias me anki mot johan o fredrik :P tror bestämt att jag o anki vann hehe...o som vanligt när jag blir lite i gasen blir jag yvig i mina gester vilket märktes när jag skulle förklara orden för anki hahah..lite knepiga ljudeffekter kom de också minsann :P
skulle ju gått ut o festat på stan tillsammans me alla andra ljungbybor, men att betala 170 spänn för att få gå in på området kändes inte särskilt aktuellt..så vi drog hem igen o snackade =)

upp halv 7 imorse o susa hem till plönninge igen :P sen möta upp de andra borta vid sjukhuset...sen bar de ner mot vallåkra o bilträffen där :) måååååånga fina bilar...sen att jag träffade Mr. Special gör ju inte saken sämre hihi =) så sjuuukt snygg..hade nästan glömt hur snygg han va :/ hade fixat till håret riktigt snyggt :)

nästa år är de camping där nere hela helgen som gäller...fy faaaaan vilket öös de är :D ohja, dit ska jag ^^

glömde ju säga att jag red igår igen för första gången på 1 år :D sååååån härlig känsla att sitta på en häst igen o känna den arbeta under sig :D så grymt härligt de va asså :D jag log hela tiden o johanna sa att mitt leende gick från öra till öra under hela tiden jag red o hon va jättenöjd me hur jag red o tyckte jag red riktigt bra :) de härligaste va att bara få gunga me i galoppen :D fast de e sjuuukt vilken träningsverk jag har i magen o mina ljumskar nu :S får väl nästan bli en ala Janice nu OH MY GOD... hahaha för fyyy fan va ont de gör när jag går hahaha :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack, men jag vill helst inte att ngn annan ska vara med då.

2008-08-26 @ 19:04:34
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0