ojojojoj. . .

Först måste jag förvarna läsare på attt jag är lite mått onykter fortfarande när jag skriver de hyär..
ahapp..igår var det fiesta me hanna, helt okej faktiskt. hanna de aset (skojja) stötte ju ihop me ljungberg :O:O:O:O:O snyggot x typ 10000000000000000000000000000000000000000 hahaha :P

iaf ikvälle va de förfest hos någon arbetskamrat till angelicva:D:D najs som fan,....tänkte inte så mkt på johan, men hade bestämt me amel att träffa han borta på bulls....då träffade jag alle (gammelgäddan;)) fick ju höra mindre roliga grejjer..
frågade om johan hade sagt ngt om mig..
Alex: Jo men grejjen är att han inte är förälskad i sitt ex...han tycker mer om dig än sitt ex...men pga av ******** så är det ju som det är..
jag: jo de förstår jag verkligen att de är svårt för honom,...men de här va ju kanske inte va jag behövdew veta ikväll...

asså va faaaaaan...de här vill jag höra från johan innan jag tror på det på riktigt, men som alexander säger så lär jag nog få dra de ur honom innan jag får reda på de...

tack åled för att du va min psykakut ikväll..faaan betalade 100 spänn för att gå in på mårtenson, hur länge va jag där?!?! typ 5 min max...haha de va 5 dyra min :P

You could have your choice of men,
But I can never love again,
He's the only one for me.

hade en underbar kväll me er tjejer ikväll...hade huuuuuur kul som helst :D:D: vi för alltid..så som de ska va =)


juste glömde ju nästan...
Åled: Asså, Sandra..du är väldigt kär i Johan va??
Jag: haha joo, vaddå?
Åled: jo för de syns så tydligt när du pratar om honom..hela du skiner upp och ditt leende går från öra till öra :P

haha ojdå :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi för alltid :D haha jo sånna där leenden avslöjar ju en del (A)

2008-08-02 @ 21:27:17
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jaa dem gör ju de :P :) men då är ju känslorna verkligen på riktigt =)

2008-08-03 @ 01:43:04
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0