riiiiktigt häftigt :D

hehe yeaaah :D har förlöst en kalv idag på riktigt :D fick va me o dra i den samtidigt som kossan krystade..sån häftig känsla :D va värsta babyboomen i lagården idag :P hade 2 kossor som kalvade :)

så ska man på "dejt" på torsdag då haha..eller aah, är ju bara en fika :P

men är fortfarande lite förvirrad..känns som att jag borde gå vidare, men han tycker ju om mig och jag om honom...va ska man göra då, försöka chrasha lite eller? men å andra sidan, har jag hjärta till det?

fast iof i krig och kärlek är allt tillåtet....äh whatever, de löser sig =) som de alltid gör ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Att fika är att gå på date ;)

2008-08-05 @ 19:52:13
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0