Sådär jobbigt kluven :(

jaa..de här va ju inge kul :/ What to do?! :S

så ska jag på dejt imorn me Eric :) de blir nog trevligt, se Mumien filmen på bio. Aldrig fel me bio =) va ett tag sen nu, eller egentligen var det ju inte det. Men den gången förknippar jag me dåliga vibbar så tänker inte så mkt på den, va visserligen trrevligt att träffa tjejerna igen =) de var det absolut inget fel på ^^

men jag och johan har ju kommit överrens om att vi ska träffas en gång nu innan jag åker tillbaka till ljungby..vi tycker ju om varandra, det är ju inte känslorna det är fel på =) det är ju hans "tjej" som är den felande länken..

fast de behöver ju inte bli något bara för att jag och eric går på bio, det är ju ganska trevligt att ha lite alternativ att välja mellan sen :)

Can we try again to start a new and lovely story, that will shine a ray of light upon our hearts. Of how it used to be, baby you and me. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0