Sommaren 2008

Ja va ska man säga :) den har faktiskt varit väldigt bra om man bortser från alla tidiga mornar man har fått gå upp för att jobba hehe :P fast de har ju gett en go lön :)
orka berätta allt i detalj så jag gör som vanligt en lista me för- o nackdelar ^^

Fördelar:
  • Träffade Johan (vilket förändrade allt som någonsin rört sig i mitt huvud, fråga bara mina kompisar hahaha)
  • Festat me de bästa :D
  • Umgåtts me familjen
  • Träffat nya underbara människor
  • Den otroligt snygga veterinären vi har haft ute några gånger ;) ojojojoj..haha
  • De roliga stunderna me Robban o Henrik :P (ganska grova kommentarer ibland :P)
  • Veckan me Linköpingsborna heeeeelgalet ^^ som de ska va hehe :D
  • Red för första gången på 1 år, tack för de Johanna =)
  • Vallåkra 2008
  • Dolly Partons konsert :P
  • 4x 20årsfesten i augusti ^^
Nackdelar:
  • Alla tidiga mornar
  • Långa arbetsdagar -.-
  • Inte särskilt många soldagar på stranden :/
  • Många småskador
Som ni kan se så väger ju fördelarna över ganska så rejält..så min sommar 2008 har vart otroligt najs =)
Nu är det bara att se fram emot en härlig höst me klasskamraterna =)

psst...bara 4 månader kvar till julafton ;);) hahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0