tenta plugg. . .

jaha här sitter man o tentapluggar för fullt...mattias åkte hem igår o jag saknar honom ngt fruktansvärt redan nu..allt blir så mkt tråkigare nu, ingen som smyger upp och kramar om en bakifrån när man fixar med maten...heller ingen famn att krypa upp o mysa i, saknar o busa med han haha =) ingen som viskar gulliga saker i örat på en.

de här kommer bli en stressig jul..hem på fredag, när man kommer hem är de bara att hugga i o hjälpa till me flytten av de större sakerna o sen bara flytta en massa från de gamla huset till de nya hela helgen..dock på söndag kväll blir de trevlig middag med tjejerna i carros "nya" lägenhet :)
sen blir de till att försöka hitta ngn present både till brorsan o mattias..hmm undra hur jag ska hinna med det i flyttröran..
är nog bäst att ha me sig en hel bunt me pappersnäsdukar..för jag kommer lipa ngt fruktansvärt när jag väl inser att vi inte ska bo kvar i det gamla huset längre :/

nä tillbaks till böckernas underbara värld..är ju trots allt bara några dagar kvar till fredag =) hem igen :D:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kan ju tänka på varandra där mitt i flyttrörorna då ;) Har fasen inte börjat packa än xD haha

2008-12-17 @ 18:40:31
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha aah de får vi göra :P

2008-12-18 @ 00:07:55
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0