ååååh...va arg jag är nu..

så här arg har jag nog aldrig vart...eller jo kanske då när jag flög på min pappa....men det hör inte hit...
jag HATAR ljungby...

kommer inte här ifrån..torkarna funkar inte så jga tänkte vänta ut regnet, ah de slutade vid 3 tiden...sätter mig i bilen, kommer bort till garvaren sen kan jag inte se ut mer..akut pratar m både pappa o christian...kör bort till statiol nä då kan dem inte fixa det där...kör bort till preem, nähe va ingen säkring som hade gått så dem kunde inte hjälpa mig..kör bort till mercedes benz men då hade dem ju hunnit stänga...

så jag är fast i den här jävla hålan..skulle ju firat hanna imorn ju :( förfestat i din nya lägenhet o allt :D nä då blir det inte av...suuuuck...

ah nu har jag fått avreagera mig lite...är inte riiiiktigt lika arg längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0