återigen the same shit. . .

blev inget prat me norrlänningen igår, det blev idag...vilket resulterade i lite tårar på kinderna..

varför blundar man för sanningen??? som ana sa; för att komma bort från den och för att man tror att den ska göra mindre ont...

när den i själva verket gör sååå mycket ondare än den lögn man har byggt upp för sig själv..jag visste att han inte va ute efter något förhållande, men den lilla faktorn är så lätt att förbise och glömma när man är mitt uppe i de där mysiga stunderna...

men är iaf glad att vi redde ut det så här pass tidigt så jag inte hann få mer känslor för honom än va jag redan har...men det sviiider så jävla mycket nu...vad jag dock inte trodde var att jag hade fått så pass mycket känslor för att jag skulle bli så här lessen.

nu är det Hardcore Superstar som vrålar ut ur högtalarna på hög volym, skööönt...

faaan va fin han e...

och snälla bespara mig de där kommentarerna Vad var det jag sa?! dem klarar jag mig alldeless utmärkt utan..

nu ska jag hoppa in i duschen och låta det varma vattnet bara skölja över min kropp och filosofera...det här blir en låååååång dusch..


Kommentarer
Postat av: Anki

Lilla gumman...Jag vet precis hur de känns. Du vet var ja finns om du vill prata:-) PUSS

2008-02-08 @ 12:47:20
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0