Björn Rosenström

happ...igår var då den efterlängtade festdagen här :D 16 av Ankis kompisar från eksjö kom ner o hälsade på :) va trevligt att träffa dem igen...

vi rökte vattenpipa o hade trevligt :D blev dock en tråkig insident me brandsläckaren, men det löste ju sig sen..drog bort dit vid kvart över 10 eller nåt, efter mycket om och men var vi inne på stället vid kvart i 11 :) dansade loss hela kvällen, fy fan va varmt de va..men kul hade vi :D träffade både Spetan o HP där =) kul o träffa lite folk hemifrån också ^^

gick ut en sväng o pratade me danne från ryssby najs o träffa den killen igen :) ^^ när jag kom in hade han redan börjat spela o sen rockade vi fett hela tiden ^^ va första gången jag stod kvar under en hel konsert haha, annars brukar jag springa runt lite varstans :P sen drog vi hem vid halv 2 eller nåt köpte kebab på Torinos fy fasen va gott eller ?! :D efterfestade till 5 o sen fick jag o gick upp till mitt rum sen somnade jag gått...

idag har vi mest tatt de lugnt, gick ner o städade någon timme efter att jag hade vaknat hade inget att göra så kunde lika gärna städa upp röran efter oss haha :P sen kom Anki o Henke (?) ner o hjälpte till...sen blev de riktigt familje frukost me massa gott =) sen blev det en sväng till badhuset va där tills de stängde o sen ett besök på mackedonkan...vääääldigt gott :D:D

nu sitter jag här o är hur trött som helst, vill egentligen sova men det kan jag inte göra, måste se klart på supernatural o sen får jag la plugga lite till antar jag, har inte blitt så mkt plugg den här helgen..menmen..ikväll är de film mys m anki som gäller ^^

Tack Hanna för att du kom hit :D du måste komma hit oftare helt enkelt =)=)=)

Måste nog säga att höjdpunkten igår va när jag stod me Hardcore Superstar biljetten i handen haha (A) yeaaah jag e skadad haha jag vet, men det är sån jag är haha :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeah lätt ;)

2008-02-24 @ 21:06:30
URL: http://hannahou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0