gästföreläsning :)

happ, idag hade vi en gästföreläsning om "Project Management in Argentina" det var väldigt intressant, fast lite svårt att hänga med i svängarna ibland eftersom hon talade engelska med spansk brytning, men trots det gick det väldigt bra :)

målade de nya kårhuset idag också, nu är vi snart klara...ska bara måla imorn o sen är det klart...sen till helgen ska dem bära ut o in en massa grejjer sen är det inte långt kvar :) det blir väldigt fint måste jag säga^^
fast va mer kan man begära när det är proffs som målar ;) haha
happ, höll på i 3 timmar och nu ser man ut som lilla gubben fast med många fler och små gråa prickar i ansiktet haha...

nu är det mat som gäller och sen läsa lite till i boken, har fortfarande inte läst ut den...suuuck, men ikväll lovar jag att jag ska ha läst ut den innan jag lägger mig :P ;) vi får väl se hur det går haha...det där med självdisciplin har jag ju inte lärt mig ngt om haha :/ men det kommer väl snart får man hoppas haha...

nu ska jag se Alvin o gänget med de andra i allrummet :) kul kul, den filmen har jag velat se länge ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0