givetvis. . .

jamen naturligtvis...vi stoppar in så att Hardcore Superstar spelar när inte Sandra Bengtsson är hemma och kan se dem...

jag lovar det var säkert så dem tänkte när dem bokade in artisterna på Garvaren för våren...ingen tvekan om saken..!

som jag sa till Hanna, jag skulle kunna döda om Hardcore Superstar kommer till Garvaren samtidigt som jag är i Thailand och naturligtvis blir det ju så bara för att man säger det eller hur...om jag va arg när jag inte kom förra fredan så är det ingenting mot vad jag är nu...!!!!

jag och min vanliga otur...förhoppningsvis så stämmer det som wigmo sa att dem är på garvaren varje år...men vart är jag nånstans nästa år dem kommer till garvaren??? då kanske jag är uppe i sälen o åker skidor vad vet jag?!

Lost börjar ikväll, något kul iaf...! Linda kommer nog hit och ser på det med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0