haha wiiie. . .

innebandyn igår va ett bra sätt att få ur sig lite aggressioner på :) va ju trots allt rätt så arg haha...blev matchhjälte i en match då jag gjorde bägge målen....mycket stolt över mig själv ^^ gjorde lite fler mål och ibland inga mål alls...på slutet va jag dock så pass ofokuserad att det mest blev klantskott, men man kan ju inte alltid ligga på topp heller :P

igår började lost igen eller ah "började"...det där har man ju redan sett en gång..hade paxat tvn, men när man kommer ner sitter det ett gäng killar och ska se på vänskapsmatchen mellan Sverige och Turkiet, va bara att sätta sig ner snällt o lydigt och se klart på den matchen..

när jag kom upp till rummet tog jag ner bitcomet, så nu jävlar ska det laddas ner Lost, Heroes och Supernatural avsnitt så det bara visslar om det hahahah :P eller ah nästan iaf =)

laddade ner första avsnittet av lost igår, fan aaaasskumt :S menmen...fick nyss ner första avsnittet ur säsong 2 av Supernatural, finns inte alla avsnitten från säsong 1 :( men men...sjuuukt spännande serie iaf :P frågan om det inte är mer spännande än heroes?? njaeee, bara nästan i så fall haha :P

puben ikväll, ska se om jag kan ta mig ett snack me en viss norrlänning..Wish me good luck...


Kommentarer
Postat av: marre

Good Luck ;)

2008-02-07 @ 21:52:36
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0