helgen som vart

ja den blev faktiskt inte så illa. . . lugnade ner mig ganska fort efter mitt lilla raseriutbrott i fredas :P
vaknade vid 10 i lördas, morsan ringde vid 11 o tjatade på mig att jag skulle köra hem, (det är inte lätt när man är så poppis ;)) så det gjorde jag och det gick fint:)
kom hem fort lite väl fort kanske...lovar detta va en engångsföretelse...!

ringde angelica och bestämde att vi inte skulle säga ngt till hanna om att jag hade kommit hem iaf, så det blev en överraskning för henne =) hämtade upp elin i stan också..sen ut till mig, fick leka lite modell...elin sminkade mig precis som på sånna där plåtningar när det är för sminkreklam..med pärlor o paljetter i ansiktet va skiiiiikul :D:D:D
när jag tar upp "modellandet" igen så är det sånna plåtningar jag vill göra helt klart :D:D
kallt som attan vart det, vi smet upp i skogen bakom huset o lekte tittut bland träden :P

sen gjorde vi oss iordning, hämtade angelica, emmelie o carro =) sen vart det in till hanna :D det var helt ok, stack bort till gastons o satt där ett tag..fick ett sms från min granne hemma i plönninge..hon vart tokfull o på b&b så jag o 2 till stack dit o partajjade lite =) kul o träffa henne igen, blir ju inte ofta man gör det ju när man bor på 2 olika ställen :/ hon e kuuuul när hon e full :P

på b&b träffade jag även mats annas ex...varenda gång vi träffats ute på krogen har han alltid flörtat och hållt på...det är visserligen väldigt trevligt för han ser väldigt bra ut och är trevlig..men såååå förbjudet..
där kommer det inte bli något, det är liksom väääldigt mkt nono!!

hade volvon eftersom min bil inte riktigt är kry :/ tur var väl det kanske, snooorhalt ute ju :O hade inte funkat me mina bromsar som jag nu vet definitivt inte är ABS hahaha xD

happ...har bara tatt det lugnt där hemma i helgen..väntar på att elin ska skicka bilderna efter att hon redigerat dem lite :) många blev faktiskt riktigt bra...

nu ska jag in till Anki o titta på Snygg, Sexig och Singel har inte sett den, men har hört att den verkar vara rolig, så det ska nog bli bra =)

sen blir det väl kanske film nere i allrummet också?? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0