Så jääävla underbart. . .

haha ah det är det verkligen...för Fröken Bengtsson ska äntligen få se sina favoriter i sin hemstad :D:D:D

fatta...Hardcore Superstar kommer till Hstad den 15e mars...och då ska jag va där :D att jag ska rocka arslet av mig eller?! :D:D

yaaaay :D detta gjorde verkligen dagen...tack Hanna, du är en ängel som fixar biljetten till mig :D:D

Nu gör det absolut INGET att jag missar dem när dem kommer till Garvaren, för då har jag redan sett dem hihi =) då kan jag ligga där på stranden me gott samvete o bara steka vidare samtidigt som jag vet att dem ska spela samma dag :P



Helgen i Borås va greaat :) kul o träffa elin o hennes kompisar...asschyssta, en riktigt najs kväll..
vart på harrys, va mkt roligare än jag trodde de skulle va..blandade åldrar vilket gjorde de riktigt trevligt o bra musik som spelades :) tack för en underbar helg flickor =)

helgen som kommer lär också bli fantastisk :D då kommer hanna hit o följer med till garvaren o kollar på Björn Rosenström :) då ska vi festa järnet :D ankis härliga kompisar kommer också ner o festar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0