stolt :P

hade inget att göra så jag raderade lite sms från en kille.....känns bra =) nu är det bara att gå vidare ^^ blicka framåt, de kan ju liksom inte alltid gå som man själv vill och tur är väl det kanske, tänk va tråkigt liv man hade haft om man fick allting som man pekade på...man måste ju få kämpa lite för sin sak också..vissa gånger får man bara kämpa lite extra för de där man vill ha, men men..

jag o anki är klara m uppgift 2 najs..idag blire till o plugga metodik..suuuck..

såg klart på säsong 1 av Kyle XY, den va najs den serien :) bara o börja på säsong 2 nu då haha...men nu kan jag faktiskt inte följa fler säsonger haha..nu får de va nog..följer ju trots allt heroes, supernatural, lost, kyle xy o private practise haha...där får de ta stopp..inga fler serier nu..!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha joo jag har förstått detta nu ;) hahah

2008-02-27 @ 22:56:50
URL: http://hannahou.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha :P jamen vadå då??

2008-02-28 @ 10:06:52
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0