tentan

jaha..så har man gjort tentan nu då, det kändes väl ok...men logistiken e jag lite osäker på...jävla kärring..!!
men dem andra spikade jag :) det kändes så iaf...

happ, ska stå i puben den 28e februari...kom dit då :)

va på puben igår, man får ju stötta linda lite när det är första kvällen o allt :) va först, känns lite mobbat men va faan:P? sen kom ju alla settarna så då vart jag inte så ensam :) firade Björk lite på hans 23 årsdag...att han va draaagen eller? :P sen vart det typ lite efterfest en stund på hammarn...sen drog vi vidare på efter efterfest på tråden...satt där till typ halv 3...

du e allt bra skum ibland du. . .


just nu sitter jag typ bara o väntar på att det ska sluta regna så jag kan åka hem, vindrutetorkarna e paj -.- fast tack tobbe för att du hjälpte mig med batteriet =) vääldigt schysst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0