wiiiiie. . .

läste cilmejlen nyss...hade fått resultaten från omduggorna av ulla-maggan =) jag fick G på den första o VG på den tredje :D logistiken var försenad men jag är knappast förvånad haha, jag menar det är ju trots allt Astrid vi pratar om :P då är allting försenat, fattar inte hur den kärringen lyckas?! :S jag menar hur svårt kan det vara att rätta en omdugga så att eleven får den när den ska få den? alla de andra lärarna lyckas ju varför kan inte hon göra det då???

men den vet jag att det är omdugga på, men det skiter jag i för jag är så glad över resultatet på dessa två duggorna....jag o ana ska plugga i sommar på den haha...när vi ligger på stranden o steeeker ;)

igår va fredrik o johanna (ankis kompisar) över, dem va schyssta...vi såg på Alvin o gänget hos Anki....jag vill också ha en sån liten sööööt sak haha :P speciellt Theodore, sååååå söt han va eller?! :P oh när han la sig på halsen på han den där killen får mig att sakna en liten kattunge att ha o mysa med här...fast helst av allt hade jag velat ta hit silver ponken ^^ :P fast han hade la inte trivst här :/ näää han får nog stanna hemma o retas me missan hemma i plönninge haha :P

nu ska jag återgå till pluggandet...har nästan läst ut den där boken...nu ska jag börja sammanfatta den, det är ju lite enklare och tar inte riiiktigt lika lång tid iaf...sen ska jag hem o fira Sebbe o träffa släkten igen :D se hur mycket Lindas mage har växt, är ju visserligen några månader kvar tills den tittar ut men ändå =)

ha d fint =) idag är jag på superhumör ^^ konstigt va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0