back to ljungby

jaha, imorn vid 9 tiden bär det åter av till lilla ljungby med ana...trevligt, ska bli skönt att komma till sitt egna igen :)
fast har inte packat än, får la göra det sen när brorsan somnat o jag väntar på att mamma o pappa vill komma hem...något pluggande har det inte blitt av *suck* fast har vart ganska flitig under lovet, så lite pauser kan man ju faktiskt få ta :)

ikväll har det bara vart tv o snacks som gällt för brorsan o mig..blandat m Vänner, Pimp My Ride samt Reine och Mimmi i fjällen...en ganska bra kombination enligt mig..tänk om man ändå kunde få "utsättas" för Pimp My Ride, inte helt fel haha...pärlan hade ju behövt bli lite finare, men inget jag har tid eller pengar till :/ jaaa, jag vet jag är en bilnörd...men man blir som man umgås, me en biltokig pappa o brorsa är det inte så lätt att hålla sig ifrån det...när dessutom en av ens bästa kompisar också fått upp ögonen för det är ju det ännu roligare:D:D

mys i helgen?? hoppas hehe ;)

natti natti...

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa men hästkrafter av olika slag är ju det bästa som finns :D

2008-01-06 @ 22:56:19
URL: http://hannahou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0