examensfest för GU04

jaha...grattis till er :D nu har ni kämpat i 4 år och äntligen är det dags för examen :) själv har man 2½ år kvar tills man får uppleva examen...fasen va gött, blir ju nästan som att få uppleva studenten igen =) inte helt fel enligt mig...

saknar studenten som fasen..oj va kul vi hade sista veckan :D en vecka innehållande bla våldtagna möss, utspark och fester varje dag på ekbacken :D:D:D
Den veckan är och förblir oförglömlig =)

Saknar mina gullungar hemma i halmstad :/ men kommer hem o festar med er nästa helg =)=) då fyller hannahou 20...!!! yaaaaaay :D

blir nog att jag sticker ut ikväll o firar studenterna :)

juste...jag o anki busade me tobbe igår :P d va kul hehe...en tårta innehållande vattenfyllda kondomer, tårtbotten, grädde och gelehallon i överflöd :P sen kom den riktiga tårtan fram...oh va gott det är =)

ha d najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0