garvaren

jaha, så sitter man i skolan och meningen är ju då att man ska få något effektivt gjort...men det känns inte som att det bli så mycket gjort, inte för tillfället iaf...
vi har ju haft rätt roliga diskussioner under tiden som gått sen vi kom hit...va det första vi tjejer kollar på när vi ser er killar ;) :P ingen kommentar på det hahahah...

jaha, helgen då..va väl ganska händelserik..jag o ana kom hit till ljungby vid lunch i lördas..satt o pluggade lite, vid 9 tiden på kvällen kom christian igen :) gick bort en liten stund till honom, där jag fick reda på att det vart garvaren...så han o adde tyckte att jag skulle övertala ana till att hänga med..sagt och gjort, vi stack bort till garvaren och hade jättetrevligt :) jag hade vääääldigt trevligt (A) heheheh....

söndan gick åt till att försöka plugga lite, men ana va som sagt lite bakis, så tiden gick mest åt till att prata skit och fylla i för varandra vad som hade hänt under nattens gång..

Frågan är bara vad jag har gjort för fel, eller vad jag har gjort överhuvudtaget??? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0