jaha...

kommit hem från tentefesten riktigt trevligt =) ganska dött först, men sen kom det igång :) har vart skiiiitkul, många roliga bilder :)

men varför blir man alltid så blödig på fyllan? inte för att jag va så full ikväll men ändå...nu när jag kom hem kollade jag på en kompis bilddagbok...det första man fick se va Peters gravsten...suck...känns inte som att min årsdag av studenten kommer bli helt 100% lycklig...kommer alltid veta att dagen efter är årsdagen av Peter Hansens bortgång...
Varför?! Nu kommer jag fylla 20 före dig ju, det är inte så det borde vara...

en glad nyhet är iaf att jag o martina har kommit på vad vi ska tatuera och vart på kroppen nånstans =) små tassavtryck på höften...riktigt snajsigt...säger ju bara så här...jag har PAXAT Oscar ;) så är det bara hahah...

puss o go natt...eller snart iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0