målade puben idag :)

vaknade vid 9 idag en halvtimme senare satt jag o anki och skrev på uppgiften som va klar på måndag...sen vid kvart i 12 kom my o plockade upp mig på vägen bort till puben..

så det var bara till att dra på mina målarbyxor o någon ful tröjja...efter allt tvättande o dammsugande så började vi äntligen måla...riktigt kul :) andreas råkade hälla målarfärg utanför rollerhållaren, så det var bara att skyffla upp färgen med spackel spaden..någon gång vid 2 var vi klara med alla pelare...

då passade jag på att sticka upp en våning..väldigt mycket mys vart det :) hihi...höll på att somna en gång så mysigt var det =)...det tycker vi om, och mys blir det imorn också =) hihi...

nu är det party party som gäller...fira tobbe o patrick ikväll på terazza ska bli najs...tråkigt att inte han följde med ut bara, men men...får ju mys imorn också..

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0