nytt år ^^

jaha...inte alls bakis idag och väldigt nöjd med gårdagen :) väldigt trevligt, så vill jag uppleva fler nyårsaftonar =)
var hos Henrik, en kompis till Niklas som Angelica känner..blev sådär lagom full, väldigt perfekt eller ja nästan iaf =). blev lite smått chockad i början, när vi kom dit o alla stod i hallen eller ja farstun då..angelica hade redan gått in o snabbt sticker hon ut huvvet igen o säger Sandra, här är någon du känner..Erik..! då visade det sig att jag skulle fira nyår med Erik som går klassen över mig hahaha :) väldigt trevligt

Trevlig kväll med väldigt god mat, roliga lekar och mååååånga spännande kort att se sen när jag kommer hem till ljungby hehehe...jag vann ju då en av tävlingarna...som gick ut på att man skulle kunna säga funny bunny med flest marschmallows i munnen...och Erik jag kan nog påstå att jag får in ganska mycket i munnen ;)

många småroliga sms från en viss snygging hahah ^^ ;)

nä om man skulle ta o fortsätta plugga lite till kanske???


Kommentarer
Postat av: Clara

Det va ve bra det ;)

2008-01-01 @ 14:40:42
URL: http://cupmuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0