*pling* dagens i-landsproblem

jaha...försökte blogga igår men det gick ju inte riktigt...hmmm...iaf, va mys i allrummet m anki...såg på Paul Walker o Jessica Alba i Into The Blue...sjuuukt bra film :D o så e ju Paul Walker såååååå sexig hahah...

sen kom jag ju på att jag va tvungen att skriva lite på rapporten tills idag..när jag väl sitter med den känner jag hur hungrig jag blir..letar igenom kylskåpet men bestämmer mig sen för lite feta ost...till min fasa upptäcker jag att köpt helt FEL feta ost :O eehh...dagens i-landsproblem hah.

äntligen både tenta och rapport skrivning avklarad...tentan ja den kändes ganska okej faktiskt :) eller ja, vi får la se när resultatet kommer..jag, martin o marcus satt efter tentan o skrev på rapporten...efter många timmar blev vi äntligen klara...sååååå skönt..

ikväll är det tentafest hos patrick...då ska jag supa o glömma allt va som rör settare o allt som e wierd för tillfället....sååå gött...har inte supit ordentligt på ett tag nu, så ikväll är det dags att släppa loss =)

IN I DIMMAN.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

In i dimman kändes som en mkt bra sysselsättning ;) det ska jag sysselsätta mig med på lördag hade jag tänkt :D

2008-01-10 @ 22:38:03
URL: http://hannahou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0