skräckfilm och champange...de va ngt nytt haha

jaha..dan har ju vart ganska så händelserik ändå..
den började med en ny kursintroduktion, denna gång till Informationsdesign. Jag hoppas den blir så intressant och rolig som jag tror den är.

Därefter var det hem och bort till maxi efter att jag fått bekräftat att vi fått studiebidraget...nästa uppdrag va att fylla kylskåpet..and believe me that's done :P så nu behöver jag inte svälta hahah :P

efter det var det dags att bege sig bort till Mary K med Emma :) vi fick lägga asnajs make up på oss själva :) kul o se va man kan åstadkomma bara man vågar exprimentera lite =)

Efter lite snack på msn me olika kompisar bestämde jag mig för att ta lite mod till mig. Sagt och gjort, jag gick ner till fredrik o kollade på Chucky 4 med de andra..med kudden i högsta hugg satte jag mig i sängen, och upptäckte att den faktiskt inte va så äcklig som jag trott...den va faktiskt nästan som en thriller egentligen om man tänker efter...den slutade ju ganska sjukt om man säger så hahahah :P
mitt i filmen drar Patrick fram sin champange flaska...btw grattis igen på 20 årsdan patrick =) så det blev lite champange till en skräckfilm :P ngt nytt hahaha..

ja, dröjjer väl ett tag tills jag lägger mig tror jag..inte trött nånstans, fast det gör ju inget har ju ändå inga lektioner imorn =) inte förns på onsdag då vi har kursintroduktion till Projektledning..som jag också tror kommer bli en ganska kul kurs..

natti natti, på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0