torsdas puben

jaja...va på stan med ana =) köpte ett par nya skor och sen åt vi på torinos, väldigt gott :) tack för att du hängde med..

vid 6 tiden bar det iväg till den "nya" puben eller ah matsalen..äh va fan kalla den va ni vill..la ut papper på golvet och tejpade för lister o lite sånt..på lördag ska vi måla =)

jahapp..därefter var det bara att bänka sig i soffan o se på handbollsmatchen..som de allra flesta antagligen såg..då med förlust till sverige...va en del sura miner där ett tag, bland annat jag..

gick till puben vid 10...va lite segt i början menmen..sen alltefter som tiden gick så började folket släntra in :)
en del blev lite fulla :P och det blev en del ganska roliga konversationer..bland annat så hade fredrik och magnus en ganska het diskussion om brand och drulleförsäkring ingick i en fullförsäkring...

Fredrik: Ah, en gång när jag va ute o körde med moppen så skulle jag göra en bajsring..men då la sig moppen o flög åt ett håll, medan jag flög åt det andra. Hade den flugit in i en annan moppe så hade det gått på drulleförsäkringen.

Magnus: Ah, men den tog inte eld...alltså hade du ingen brandförsäkring..

en annan rolig grej hände när vi kommit hem o "efterfestade" hängde med de andra ut när de rökte..hade inte tatt ngn jacka för jag tänkte att det skulle gå fort..men icke, så fredrik släppte in mig innanför hans jacka...sen blev de gruppkram o eftersom han är längst så skulle han böja sig ner o prata med oatrick och då råkade han hamna i höjd med mina bröst..

Jag: asså, du pratar med mina bröst nu, det vet du va?

Fredrik: oj, förlåt gumman.

Patrick: va tysta dina bröst är..!

Jag: ja, dem pratar inte särskilt ofta..

Patrick: jasså okej, mina pratar med mig varje dag i duschen och frågar "Jaha, hur mår du idag Patrick?"

haha...de va rätt kul :P

idag blir de nog ganska slappt...får plugga o plugga lite till antar jag..

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha klockrent xD nästa gång ja träffar patrick ska jag fråga han om hans bröst sagt ngt intressant idag xD

2008-01-25 @ 19:12:41
URL: http://hannahou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0