dåligt me bloggande..

hmm..som så många andra av mina bloggande kompisar har jag väl kanske vart lite dålig på att blogga, och för att va en copycat så skyller jag på samma sak..de har helt enkelt inte hänt så mkt mer än de där vanliga som händer varje dag i princip...

lite har de ju visserligen hänt..förutom att man ska hinna me 22 kalvningar på 2 veckor så ska man ju samtidigt hantera alla de andra vardagliga problemen som de här me johan o hans ex....
va iaf inne idag och de va ju inget så de va ju skönt...fast nu i efterhand är jag faktiskt lite nedstämd för att det inte var något..tänk va mysigt ändå att gå omkring, men jag har ju trots allt studierna att tänka på, då kan inte en sån liten underbar sak förstöra det...måste nog bli klar med studierna innan jag kan börja tänka på sånt..tänk om situationen hade vart helt annorlunda, tänk om de hade vart så...undrar om jag verkligen hade gjort det som jag så bestämt hävdat att jag ska göra ifall de skulle bli så..
de är nog inte lika självklart när man väl står där och det är så..ska nog inte va så snabb till att säga bestämt nej, när man väl står där är det en helt annan sak...antagligen lär det väl kanske dröjja 2-3 innan jag står inför det valet men ändå..äsch, den dagen den sorgen som man brukar säga..

hanna va över i söndas eller om de va i måndas haha har inget minne av vilken dag hon va här :P illa haha..iaf såg på Step Up 2 The Streets..sjuuuukt bra film, älskar den...kan se den hur många gånger som helst :D:D filmmusiken ska vi ju inte tala om, bästa filmmusiken ever..eller aah, den kommer väl på delad första plats me soundtracket från Honey :D tack för en trevlig kväll..de är nästan 1 år sen vi hade våra traditionella filmkvällar varje söndagkväll halv 8 haha...tänk va kul vi hade, såg en film o sen snackade vi i typ 2 timmar om allt möjligt..oftast då killar haha....nooo shit alltså :P

måste ringa johan ngn dag också...så här kan vi inte ha det, eller jag kan inte ha de så här...jag vill veta nu hur han ska ha det...om han ska gå tillbaka till sitt ex pga av det eller om han ska försöka o se va som händer me mig...jobbigt att gå runt o bara hoppas...det finns ju faktiskt en liten chans... liten, men den finns fortfarande där..frågan är bara om det är nåägot jag borde göra eller om jag bara är jävligt naiv som går omkring, samtidigt som jag väntar och hoppas på han...??? ja, fast så mycket mer kan jag ju inte heller göra..eller? äsch, så här förvirrad har jag nog aldrig vart :S jobbigt är de också, hoppas de ändrar sig snart...han är sjuuuukt fin iaf :)

löning på fredag, riktigt gött^^ massa pengar...va inne i stan o kollade om klänningen fanns kvar, men de fanns den inte :(:(:(:( grämer mig som faan att jag inte hade några pengar den dagen jag såg den så jag hade kunnat köpa den..sååå vacker, jag hade vart väldigt söt i den haha :P (A) perfekt :)

snart skolan igen..otroligt blandade känslor, en del av mig längtar tillbaka något grymt, den andra delen har börjat tveka..tänk om man kanske skulle ta ett år fritt o jobba? har blitt lite bekväm av mig nu när jag har jobbat, de är ju faktiskt så mycket roligare än att plugga..inga tentor att plugga på eller uppgifter att göra och lämna in..sen är de ju lite som lockar här hemma som gör det väldigt jobbigt att flytta tillbaka...för de är faktiskt inte bara du som tycker de blir jobbigt när jag flyttar tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var tider det :) våra filmkvällar :)

2008-07-25 @ 11:32:56
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0