Fuck this. . .

ja...bättre har jag ju mått iaf..känner mig så jävla sviken, men samtidigt vet jag att det inte är hans fel. Hon kunde väl kläckt ur sig de lite tidigare, hon verkar ju ha vetat de någon månad iaf eller?

vet inte va jag ska göra..man säger alltid att man aldrig har känt så här mkt för någon innan, sen kommer man alltid fram till att man överreagerade för man var så lessen..men den här gången stämmer det verkligen. Jag har verkligen ALDRIG känt så här för ngn, inte ens för micke...sen har jag aldrig träffat en kille så intensivt i 4 veckor som jag och johan har gjort..vi har ju setts typ varje dag i snart 4 veckor, det är mycket...

nu vet jag iaf, varför han har vart så off o avig den senaste veckan..jag förstår han verkligen, de är en knepig sits han befinner sig i just nu..tycker synd om han, de kan inte va ett lätt val att välja mellan..jag hade inte velat ha det valet nu, de kan få komma sen om typ 5 år, men inte nu...jag är för ung för sånt :/

de som gnager mest i mitt huvve för tillfället är att om inte fittan kommit emellan nu, hade de funnits goda chanser till att vi hade vart tillsammans till hösten..kan inte göra så mycket mer för tillfället än att bara vänta..för jag är beredd till 100% att vänta på johan...han är de bästa som hänt mig denna sommaren, kommer ta ett bra tag innan jag släpper han...och de kommer ta ännu längre tid innan jag börjar titta åt en annan kille igen...

kommer sakna hans mysiga famn så in i bomben...alla pussar i pannan o håret :) de där mysiga kramarna, eller när han smyger upp bakom en kramar om en o pussar på halsen :) nää han tänker jag definitivt vänta på...

tycker så otroligt mycket om honom att jag faktiskt har börjat tveka på att åka till australien nästa höst och plugga, har tom börjat se mig om efter praktikföretag runt om halmstad för att jag ska kunna va nära han..förstår att han tycker de är jobbigt att jag flyttar tillbaka till ljungby till hösten o börjar plugga igen, men de är minst lika jobbigt för mig..jag vill inte heller flytta tillbaka nu när jag har träffat han..

bio imorn me tjejerna...perfekt tillfälle för de, känner att jag behöver muntras upp lite..nää om man skulle ut igen o sola lite till, fast de har jag ju gjort hela förmiddan börjar tröttna lite...men va e de me mig?! jag brukar aldrig tröttna på att sola, älskar ju de..särskilt mkt aptit har jag inte heller haft...åt middag nu, de va första gången jag åt sen 3 på eftermiddan igår...usch de här är inte bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0