hmm. . .

ja läget stabiliseras väl ganska så bra för var dag som går..men jag tänker fortfarande sjukt mycket på han..går inte en sekund utan att jag tänker på han..kanske inse att de inte blir något me han? :/

hur skönt som helst att bara ta de lugnt, är ju inte alltid de går så lugnt till i lagården, fast de är nog ett bra mkt bättre jobb än att bara sitta still på ett kontor, men aldrig i livet att jag tänker fortsätta jobba i en lagård framöver..
suuck..kan man bli mer galen på en ko än på 718?! :S hon springer ju värsta gatloppen varenda gång de är mjölkning o stissar upp de andra kossorna haha...fram o tillbaka, fram o tillbaka i 190 går de...springer in i mjölkgropen står där en stund, när man sen vänder sig om för att fösa in kossorna, då har hon redan motat bort dem från gropen så man får gå o hämta dem igen..oh de här går på 5 sek...men lite spänning i vardan är väl aldrig fel haha?? :P

vi hittade en mus också, som vi döpte till Prins Albert (eller okej, de va jag som gjorde de) vi hade han i en plasthink o när vi skulle visa killarna han så hoppade han upp mot mig..ett vrålskrik o sen är musen borta haha...ojdå :P (A)

stack till västerhagen igår me johanna, carolina o lisa. kul kul :) dansade hur mkt som helst, träffade fredrik från nyår kanske inte de stället man förväntar sig att träffa han..men de va kul :) träffade en massa plönninge elever också, alltid trevligt..
jan är ju en jävel på att dansa haha...oj va man snurrar i buggen när man dansar me han, huuuur kul som helst :) flummigare person än han går nog faktiskt inte att hitta hahah...
nästa vecka blir de också västerhagen...förhoppningsvis me större gäng, o då ska vi sitta hemma hos mig innan vi åker tänkte vi :)

kolla på lite reaper ikväll yaaay =) grym serie ju..upp o jobba imorn igen..men men, ledig i helgen så de är gött...kanske sticka in o hälsa på fegge när han kommer ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0