jo men visst. . .

varför trodde jag egentligen att turen hade vänt? jag visste nog innerst inne att det inte skulle gå ändå, jag menar jag o förhållande är och kommer nog aldrig va en lyckad kombination, eller?? Skam den som ger sig..

Hoppet är ju de sista som överger människan...


nää, de blir ju inget mellan mig o johan..vet inte riktigt va jag ska säga, grattis o lycka till me allt? som om jag menar de då eller?? blir bara patetiskt o ironiskt att säga..

This is my selfportrait and I've coloured it grey, and if I could I would remake it just for you.

Partajja me Malin o co ikväll :) ska bli kul, känns som de är behövligt för stunden att ha lite kul me kompisar o träffa lite nytt folk ^^ fast kör eftersom jag jobbar helgen...är väl bäst så, bara jävligt onödigt att supa skallen av sig för att man är lessen, blir inte ett dugg bättre...inte för min del iaf..

Du har det jag har saknat i mitt liv, men jag inte visste jag saknade förrens jag träffade dig. . .



Kommentarer
Postat av: Hanna

fan va det här suger alltså :/!! tänker på dig. Kan bara hålla med om det nedre citatet för min egen del med. ..

2008-07-27 @ 21:43:21
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0