ohja :)

jobbade igår, gick ju himla smidigt ^^ jag o johanna är ett mycket bra team tillsammans där uppe bland kossorna :P lediga idag o imorn, mycket angenämt haha :) dessvärre tomt i sängen...hmm...hur kunde detta ske ?! :S ska kanske ta o ringa dit o klaga lite på hans chef hahaha :P tittade på film o planerade lite igår..såg på 27 dresses...kul är den =)

iaf...17 juli...lägg de datumet på minnet :D Rix FM festivalen i halmstad...oh innan dess om allt nu går enligt mina o johannas planer går som de ska så är de juu lite förfest på Fridhem innan me grillning =) hoppas nu allt blir bra, hade vart toppen :) singstar, GH3 o en massa goa vänner...bättre än så kan de ju inte bli :)

va har jag hittat på idag då? typ ingeting..bara sooooooooooooooooooooolat :D lovely..hihi...mer av de imorn :) riktigt brun e man nu ^^
ikväll händer de väl inte så mkt...se morden i midsummer som pappa spelade in igår o så får jag väl kolla undan lite avsnitt på Reaper också..fy sjuttsingen va bra den serien är =) tycker Heroes avsnitten kan komma snart =)

snart fortsätta städa där uppe...tog en liten paus bara..helt underbart me värme, dock kanske inte när man städar inomhus :/ menmen, inte klaga nu ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kom på nu att jag har ju semester veckan efter rixfm. så jag behöver ju bara jobba på fredagen, å en dag as sliten klarar man ju när man får "vila ut" i två veckor sen ;) så jag tror jag hänger på.

2008-07-02 @ 20:42:31
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

gött :D de e så de ska låta :D:D:D

2008-07-03 @ 12:57:19
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0