Veckan m linköpingsborna=heeeelgalen :D

haha jaa..de började me att jag körde inom i lördas hade redan vart på en fest innan o skulle ju inte dricka ngt..men när killarna bjuder på öl säger man ju inte nej tack...artig som man är ;) (A) oh sen skulle vi ju gått ut också, men de blev de ju inte heller att man gjorde haha..blev en galen hemmafest istället :P vi badade i den nyinköpta poolen, o de va riiiiiktigt kallt haha...sen sov jag över där o undrar om de va så bra gjort de som hände men de verkar ju inte ha förändrat ngt mellan oss, så de stryker vi ett sträck över tycker jag :)

va där igen på måndakväll o hängde me dem innan de drog till måndasklubben..vart lite blyg, gaaah hatar när jag blir sådär blyg :/ fegge tyckte inte jag pratade på långa vägar så mkt som jag brukar göra haha...han är gullig den killen =) bryr sig om andra :) iaf, har ju jobbat typ hela veckan så har ju vart tvungen att åka hem ganska tidigt varenda kväll, men men..va gör de, fick ju umgås me dem iaf o de är ju faktiskt det som räknas :)

jag o angelica åkte inom i onsdas o hälsade på..naajs =)

igår va de partaj på riktigt :D:D vi va huuuur många som helst...spelade ölspel o sjöng singstar...en del knäppa kort blev de ju hahah...va kul att anna o malin också hängde med :D:D jag o hanna har skakat på hand på att vi ska pierca tungan..så nu kommer de äntligen ske..jag bangar inte iaf, bäst för dig hanna att du inte heller gör de ;) för nu jävlar ska jag ha den där piercingen haha..vi skulle ju gått på rix fm, men de blev inte av haha..sen vid 11 tiden tog vi taxi ut till tylösand o gick på fiesta :) naajs..visste inte de va så stort..peter siepen vart där o va dj..tallade han på rumpan en gång när jag gick förbi hahaha :P kunde inte låta bli haha..
kul hade vi iaf, jag o elin träffade en trevlig australienare som hette richard...vi pratade rätt länge me han, oh de visade sig att de va några svenska killar som hade lurat i honom att thank you betydde jag älskar dig haha..så han hade sagt de till ngn mc knutte, inte så bra kanske haha...
sen när vi skulle hem gick ju såklart inte bussen ut till nyhem o killarna hade redan stuckit hem..så jag o angelica fick gå i regn ut till nyhem..vi såg ut som dränkta katter när vi kom fram eller aah jag gjorde de iaf haha..
är lite smått stel i kroppen idag, sov på en soffa utan kudde o täcke...aaaj :/ menmen..

kanske mys ikväll, väääldigt angenämt :) tycker vi om hihi =)
har vart en galen vecka både va de gäller jobbet o killarna haha..men kul har de vart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0